tisdag, november 12, 2013

Sitter i min ensamhet och dricker en kaffekopp, tänker på ost stickor och har ångesttankar över att jag borde städa och torka damm, inte för att göra ensamheter tråkigare, borde även plocka ur diskmasken.

Har även planer på att färga håret rött igen, eftersom jag är fruktansvärt trött på min tråkiga bruna färg. Funderar ta tag i det röda riktigt ordentligt denna gång, de här senaste gångerna har jag bara färgat en gång och efter det tänkt, nej det blir till inget, kör på brunt igen. Men nu jävlar ska det blir en röd jävla vinter.

Borde även raka flinten, den börjar bli lång, får snart morgonfrisyr, and don't you just hate that?

Har även börjat ny period i skolan, period 3, period 3 kombi, KOMBI FUCKING PERIOD 3. Hatar det, är så trött på kombi, men som tur har jag lättare kombi period denna gång. Jag börjar 13:15 på måndagar och slutar 15:00, börjar 8:15 på onsdagar och slutar 10:45, fredagar är jag ledig, men jag har dock normalt långa kombi dagar på tisdag och torsdag, dvs 8:00-16:00. Eller tror faktiskt jag hade sovmorgon en av dagarna och börjar 9:00, men minns inte riktigt. Trots vissa lättare dagar är det väldigt tröttsamt..

Har snart jullov faktiskt. Eller snart och snart.. känns i alla fall som snart. Efter julen återvänder jag inte till skolan på sisådär 6 veckor, för då har jag praktik, sedan är jag en period i skolan och så far jag ut på praktik sista perioden. Så i princip har jag bara kvar 2 normala perioder av tvåan.

Snart får jag körkort också, eller haha, inte snart  men det börjar närma sig, det känns som en frihet, ha trots allt flera månader kvar, men det känns som att livet börjar lätta upp lite.

På tal om att körkortet snart sitter i hand, så kommer sommarlovet också snart. Damn. Det är inte länge kvar nu.

Å andra sidan är det 8 fucking månader, håll ut i skolan alla små.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar