tisdag, november 26, 2013


Sitter och hör på John Newman's ljuva toner och drömmer mej bort.

Nej egentligen inte. Eller joo, jag lyssnar på John Newman och troligen drömmer jag mej bort också till ett varmare land, skola utan stress, bilkörkort och bla bla bla. Har ingen aning om hur jag överhuvudtaget orkar skriva något här idag, jag har redan skrivit allt för mycket!

Textkompetens i modersmål, labbrapport i fysik, essä i engelska, engelska läs förståelse.

Har även hunnit vara på fysioterapi idag, tyckte det gick bättre än förra gången jag var där, har ju inte varit många gånger efter operation, men tyckte benet verkade mer stabilt och musklerna orkar bättre. 

Har ju inte direkt benmuskler att skryta om nu för tiden, borde väl troligen träna mera, men kanske inspiration, motivation och vilja söker sig fram lite nu då jag ända är tvungen att träna upp benet igen.

Har även hunnit lata mej igenom en film som inte är nödvändig att titta på, det var inget märkvärdigt med den. Jag har hunnit vara i duschen och tvätta till mej nytt format på håret. Även hunnit... jaa vad ska jag säga nu, inget annat.

Har haft en tung dag i skolan idag känns det som, känner mej lite halvdrogad och slut, kanske jag var uppe för länge igår.

Nu tänker jag sluta skriva ner mina funderingar för det här inlägget blir för långt. Ända jag ville komma fram till var väl...

Lyssna på John Newman, tack för mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar