onsdag, december 18, 2013

Bilder, Januari-December 2013

I år gör jag mitt collage relativt tidigt mot vad jag gjorde det förra året, men jag kommer inte ändras så mycket mera vad jag vet. För er som inte vet vad jag talar om har jag gjort en 2013 års version av den här bilden:


Vet inte om jag kommer berätta så mycket mer om hur mitt år 2013 har varit, jag minns knappt vad jag har gjort. Ni får väl en bättre uppfattning om det senare då jag kastar hit listan som jag gjorde både 2011 och 2012.

I alla fall så har jag träffat himla mycket nytt folk, lärt känna en jävla hög av människor. Hittat tillbaka till vissa personer och förlorat vissa. Det här året har inte varit en lika stor utmaning som förra var, men visst har jag haft mina motgångar i år också. 

Kommer inte alls på vad jag gjort i år heller, har suttit och funderat en stund, men kommer inte på något speciellt att berätta. Tror jag berättar mera senare och drar ihop det då.


I alla fall så tycker jag inte att det är så stora förändringar som skett under 2013. Fin fint tycker jag, ända som har ändrats är väl hårfärgen hit och dit samt hårlängden. Har väl troligen utvecklats tillräckligt i ansiktet nu, haha nej jag vet inte. Men jag ser rätt lik ut alla månader tycker jag. 

Hade ju lovat mej själv att ta åtminstone en bild på mej med kameran varje månad det här året. Men tydligen misslyckades jag med det i Januari och Juli, Januari av alla månader.. Det är ju den första, man borde ju fan minnas vad man lovat sig själv en månad tidigare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar