onsdag, december 04, 2013


De här senaste dagarna har jag inte gjort så mycket, firat lilla jul, umgåtts med kompisar, spenderat några timmar i skolan.
Har även tagit tag i saker, byggt upp sånt som ramlat och vänt upp och ner i huvudet på mej själv
Idag ska jag troligen ut en sväng med brudarna, friblon, malin och bella! Behöver jag säga mera än att jag troligen kommer skratta mej till döds med dessa som jag oftast gör?

Emma var hit igår en sväng och även idag, hon åkte hem runt halv4 tiden. Ska snart hoppa i duschen.

Julpynt har även flängt fram lite här och där här hemma nu. Jag vet egentligen inte vad jag vill berätta, har så jävligt mycket att berätta om men så jävligt lite som jag egentligen vill dela med mej av här. 

Ska försöka bli aktivare med att blogga så att jag inte gör det till en vana att inte blogga på en vecka eller så och sedan mitt i allt kasta in ett inlägg som är 3 kilometer långt. Ingen vill läsa sånt!

Så där annars så sa jag hejdå, gonatt, adjö, farväl min vän till Chrome idag och trevligt att träffas till Opera. Jag vet inte, tycker jag kommer mer överens med Opera faktiskt. Tror nog jag stannar här ett tag!

Har även välkomnat Sture Julstjärna till spotify!

Som ni hör har jag fått många nya vänner den här veckan, men blogger är inte en av dem. Inte heller min blogg just nu måste jag erkänna, jag borde faktiskt fortsätta med möbleringen här! Men en dag kommer det, vänta och se.

tog lite biler på emma också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar