söndag, december 29, 2013

julklappar


Fick mycket flytta hem ifrån saker


och andra nödvändiga saker, + en ny aux-kabel och en parfym och massa pengar.

Visst jag fick användbara saker i år. Det blev inte så många klappar men visst kommer jag använda dem. Fick typ inget av det som jag önskade mej, men det förvånar mej ändå inte, får egentligen aldrig något av det som jag allra helst vill ha. En ny parfym och aux-kabel var de ända sakerna av de här som jag önskat mej.

Men nu ska jag inte låta som en bortskämd snorunge! visst jag är nöjd och som sagt kommer de här sakerna komma till användning. Är bara lite besviken på det faktum att mamma alltid ber en önska sig saker och skriva upp dem så hon ska veta vad man vill ha, men att det ändå alltid resulterar i att man får 1-2 saker man faktiskt önskat sig och resten är hennes eget påhitt.

Och jo! Jag fick Bruce Springsteen's självbiografi också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar