onsdag, december 18, 2013

Slutade kvart före 11 idag, drog hem en snabb sväng, bytte kläder och sedan for jag in till stan en sväng. Var på min every once in a week fysioterapi. Mitt knä har verkligen blivit starkare nu och jag har sakta men säkert börjat känna motivation för att verkligen börja träna så att det ska sluta knaka och braka i alla delar i höften och knäna på mej!

Efter att jag varit på fysio var pappa och simon hungriga så vi for till Rax. Okej, jag kanske också var lite hungrig. Simon har kommit hem från Umeå nu och kommer troligen vara hemma ända till första veckan nästa år.

Annars har jag inte gjort så stora saker, varit in och svängt i duschen ett varv, slagit in paket och varit översocial på snappis.

Nu har jag tråkigt och saknar Friblon och Fripper. Börjar kännas länge sedan jag träffat dem senast, brukar inte på det viset få saknad men dom är ju så jävla AS NICE. Ska sitta i tystnad och vänta på att förstnämnda, Ms Friblon anländer hem och sedan beställa prat tid på skype.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar