söndag, februari 02, 2014


Drog ut på en girls night out igår med favoritbrudarna Emma, Malin, Emmelie och Mimmo. Fräste runt i stan osv osv, gjorde allt man kan tänkas hitta på. Hade faktiskt en riktigt grym kväll. Alla var verkligen glada och jag vet inte vad det var som vi andades in, men något gjorde oss höga. Det var immade igen på bilrutorna också ;).

På fredagen var jag ut på en trudilutt med Malin och Emma också. Hämtade upp två andra lite senare. Men jag var inte med så länge på grund av att jag skulle upp i arbete till halv 8 på lördagsmorgonen.

Annars har jag inte så mycket annat att informera er om. Ska in till skolan imorgon och skriva YP, välja UP och umgås med min älskade klass och uppdatera alla om vad som händer i livet och få höra alla andras uppdateringar om deras liv! 

Grymt roligt att få träffa alla igen faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar