tisdag, februari 04, 2014


som ni redan vet så är en av mina passioner musik. Det är något som jag alltid tyckt om otroligt mycket och som betyder en hel del.


Men jag har också en annan passion, som jag inte vet om jag någonsin berättat eller nämnt. Nämligen konst och att se det vackra i saker som alla andra säger, nä men usch fy vad fult eller bara fnyser åt. Jag tycker om det underligt vackra i saker och ting.



saker som andra oftast tycker är, äckligt, fult, konstigt, avskyvärt, onormalt, negativt ser jag ofta som konst.

Jag tycker om ovanliga saker och det är såna saker som jag ofta fastnar för. Jag tycker även om att leta och gräva djupt i saker som folk kastar ögat på 1 sekund och sedan bestämmer sig för att det där är något negativt. Men just på de ställen hittar man alltid något positivt, vackert, något som kan kallas konst och något som lämnar märken i en själv.

1 kommentar:

  1. hah kom bara å tänk på då du to bilder på mej åså log ja rikit fult enligt mej åså tyckt du om han bildin ;)

    SvaraRadera