torsdag, mars 06, 2014

Har bänkat mej framför tvn och har paus i städandet idag. Har en äcklig förkylning som brytigt ut och troligen även feberhetta på pannan. Dock har de lugnat i sig sedan igår. 

Igår var vi och såg Europe för andra gången i mitt liv. Sjukt grymma var de, men man kan ju inte förvänta sig något annat än det då det kommer till ett av världens största band. De var väldigt jordnära och drog skämt i mellan åt; Min fru brukar säga att jag talar tre språk; svenska, engelska och bullshit.

Jag har som vanligt inte så jätte mycket bilder, har en helt okej hyfsad kamera på en telefon som jag har med mej var jag än är. Oj så mycket bilder jag tar, ni skulle bara veta! Men så mycket onödiga bilder som inte är användbara..

Nu ska jag fortsätta se hockey med en skrikande storebror, sedan tvätta någon tvätt i källaren och sedan göra några tråkiga skoluppgifter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar