fredag, mars 14, 2014


Igår var Isabelle och moster hit en stund, vi fixade och trixade med något tekniskt. Var även på en mycket intressant föreläsning igår. Den hette Maskrosbarn och föreläsaren hade växt upp med en pappa som misshandlade henne och hennes syskon samt mamma. Hennes mamma var psykiskt sjuk och alkoholmissbrukare. Efter att ha suttit där från halv 1 till halv 4 tiden fick jag skjuts till mammas jobb där jag satt en stund. Sedan hämtade pappa upp mej och skjutsade mej till Puttes. Där satt jag på teorilektion till 6.

Idag är det fredag och idag känns det som att det är bra att det är fredag. Försökte mej på att rymmas i skåpen idag. Det lyckades inte denna gång heller.. Försökte ju även förra året att rymmas in, men idag var jag faktiskt närmare att finna min rätta plats. Får gå ner i vikt och försöka igen nästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar