söndag, mars 02, 2014

Torsdag: For ut en sväng med Malin och Emma. Bestämde oss för att åka på en kaffe till Emmelies, satt där en stund och efter det for vi ut. Satt besvikna i stan och tittade ut genom bilfönstren och konstaterade att det var tråkigt. Bestämde oss för att försöka villa bort oss i stan och svänga på en massa krokiga vägar och köra där vi aldrig förr varit. Det visade sig att vi mycket väl varit på de flesta ställen. Var till Melmo, Böle, Bobäcken och mera, mera, mera ställen. Men ingenstans lyckades vi tappa bort oss... Inte så konstigt om man tänker efter, vi är trots allt uppvuxna här.. Vi bara kom till en massa återvändsgränder ändå.. 

Fredag: Bestämde mej för en hemma kväll. Skulle inte förvåna mej om jag gjorde något intressant som jag glömt bort nu och inte skriver. Men det är inte så stor skillnad, jag gjorde inte så mycket.

Lördag: Steg upp 10, duschade och snabbfixade mej, packade väskan, samlade ihop alla mina pengar, paketerade in en present, kastade allt under armen och blev upphämtad av Mara runt 11 tiden. For sedan till stan och agerade klädtipsar, shopparkompis, whatevs.

Ungefär vid 2-3 tiden kom Malin in till stan, jag och Mara var klara med våran shoppingrunda, så jag hoppade på med Malin. Plockade upp Emmelie från hennes lägenhet, for till citymarket, prisma osv och handlade lite godis. Kom tillbaks till Emmelies runt 3-4 tiden och då började firandet. Vi firade Malin 19-år, gjorde mat, åt, spelade några spel, sprängde Chapmagne flaskor m.m. Senare mot kvällssidan kom Mara och plockade upp oss och vi drog ut på stan en stund. Kom hem 5 tiden och somnade direkt. Kändes som att kvällen slutade allt för tidigt. Dock har jag ett; allt-för-tidigt-syndrom. Jag tycker alltid att allt slutar allt för tidigt.

Roligt hade jag/vi. Och det känns nästan som att det borde göras om, dock med en Emma som är med på ett hörn också! Hon hade dock insjuknat i något livshotande.

Och än en gång, GRATTIS MALIN i loove youu!

Och nu säger jag tack för mej och hejdå, nu ska jag fortsätta att lyssna på disney-låtar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar