fredag, mars 21, 2014

Tror att jag skrivit ut mitt hat om att ta webbkamera bilder tidigare så idag kan vi hoppa över den punkten.

Fick slutade tidigare idag, 9:45. Kändes dock för jävla onödigt att vara i skolan, men vi lärde oss i alla fall något. Idag har jag även bränt mej på kokande vatten så nu ser jag ut som Scar i lejonkungen. Men istället för att vara ärrad i fejjan har jag det på min hand. Jag slogs kanske med lejon, varulvar eller diverse farliga djur inatt. Nej jag brände mej på kokande vatten.

Vet inte om jag ska göra något ikväll. Sitter i alla fall här med nytvättat och halvtorrt hår.

Har jag någon gång berättat om hur jävla töntigt jag tycker det är med alla dessa celebrity crushes? Ja, men i alla fall är det något som jag anser är en hur sjuk sak som helst, visst man kan tycka att en person har ett perfekt utseende och har ett asballt leende. Men det där med crushes.. Njaee... 

Men jo mitt i veckan, förra veckan, den här veckan någon gång gick jag ungefär min första celebrity crush till mötes. Gode gud vilket jävla chips. (metaforer som pudding, cup-cake, sötnos, passar inte mej) Jo fan, det där chipset skulle jag kunna äta! Och så självisk och jävlig som jag är tänker jag inte dela med mej av den här fantastiske chipspåsen som innehåller allt en chipspåse ska! (karln har alla egenskaper en karl ska besitta). Han pryder nu mera min telefons bakgrund och jag pussar honom gonatt varje gång jag går och lägger mej. Skämt å sido. Men det där är fan ett knäppe perfekt jordnötssås på sour cream and onion doppade chips.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar