söndag, april 06, 2014

Snart förflyttar jag röven till internatet för den sista veckan i hela mitt liv. Efter den här veckan tar jag ut pengarna och flyttar ut. Det här är även sista veckan som Mara är hemma på finsk mark nu och det känns jätte ledsamt. Kommer sakna min maracas. 

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Sett en av världens mest konstiga filmer. Började halv normal men ändå lite sjuk och spårade totalt ur i slutet. Läste att det finns en version som gjordes på 70-talet också, råkade tydligen se en ny version av filmen som blev gjord 2013. Så kanske måste se 70-tals versionen eftersom det var många som uttalade sig om att den var bättre..



Sitter i springbyxor redo att dra, ska ut och gå en sväng med Mimmo. I alla fall så ska vi ha en ett-sista-farväl-grill-kväll med klassen på onsdag. Och som jag sa så kommer jag befinna mej vid internatet den hör veckan, så hur mycket bloggning det blir av vet jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar