torsdag, maj 29, 2014

Igår steg jag upp runt 8 tiden och skurrade iväg till stan. Var på körlektion till tjugo före tio, efter gick jag till ett cafe, köpte mig en kaffekopp och en smörgås att äta, åt och drack medan jag satt och stirrade tomt i rewell center i ungefär en halv timme eller mer. Sedan var det bara att påbörja sko och klänning letandet. 

Finns seriöst inga jävla klänningar i vasa nu just. Letade nästan förgäves. Runt 11 kom mamma in till stan från arbetet och vi åt på Spices. Efter det fortsatte jag leta. Runt 14:00 kom Emma och Axel in, vi fikade ännu en gång och sedan hoppade jag på med dem. Satt på med Emma till Vassor och spenderade dagen där.

Mamma kom efter mig runt 8 tiden. Med mig i påsarna hade jag en långklänning och ett par klackar, som jag visar senare. Direkt jag kom hem, åt jag och sedan städade jag rummet. Mimmo kom även hit så hon fick vara städ-åskådare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar