onsdag, maj 14, 2014

YEIJJ!

Privjet! Tycker att det är lite intressant att jag har mer ryssar som läser min blogg än finnar. Well, eitherway it's awesome. Spasiba russians.
Borde jag dock inte som finne ha stora problem gentemot ryssar? Jag vet inte, finns vissa tillfällen då jag älskar ryssar. Språket är bara för härligt måste jag säga, helt jävla awesome. Typ som vissa älskar franska och tycker att det är himla vackert. Ryska är fint, ett mycket hastigt och kantigt språk, men fint på sitt sätt. Ryssarnas hockeylag och fotbollslag då? Jajjamen, de är fina de med. 
Ryssland är ett lag som jag oftast hejar på, i alla matcher. (Gällande hockey då) Då Finland möter Ryssland tar det lite sjukt i mig, dels för att det finns en liten del som vill att ryssarna ska vinna, dels för att de är så jävla hårda konkurrenter och fram för allt för att det inte är roligt att vi möts. Jag vill ju nästan att båda ska vinna. Okej, Finland före allt och alla, men ni förstår pointen.
Då svidanja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar