onsdag, juni 18, 2014

Idag har jag haft ännu en ledig dag. Det är så himla skönt med lediga dagar! Kan ju försöka ignorera hur min midsommar kommer se ut. Arbete från fredag till måndag. Ingen ledig tid, inget midsommar firande och ingen frihet. Nej skämtar bara, tycker om pengarna som kommer in, men det känns ju såklart lite tråkigt. Förresten, en bra låt.
Jag vet min uppdatering suger nu just. Men det känns lite tråkigt att skriva om min vardag då jag inte tar så mycket bilder. Ingen tycker om en blogg som bara skriver smått och kort vad de hållit på med de senaste dagarna och inte kastar upp någon jävla bild?

Imorgon har jag även min sista lediga dag, sedan börjat arbetet igen. För er som inte förstår varför jag har ledigt så arbetar jag endast 30 timmar i veckan, vilket betyder att ibland kan jag ha 3 dagar ledigt mitt i veckan, ibland hela helgen ledigt och ibland 3 dagar i veckan igen. 

Ja, jag försöker blogga så mycket som möjligt, men jag har inte tid. Jag ägnar inte så mycket tid åt datorn nu just, om jag gör det är det oftast på netflix jag kör runt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar