lördag, juli 12, 2014

De senaste dagarna har jag solat super mycket. Det har ju varit ett sånt jävla kanonväder! Dessutom har jag varit ledig tre dagar mitt i veckan då vädret var som bäst. Har spenderat mycket av min tid i norr med Emma och Sara. Simmat massvis vid Kråsin i Vassor, varit till Kokkas någon sväng också. En dag var jag också in till Paradisön med Nathalie och Isabelle och någon natt har jag spenderat i Vassor, varit till Nabben på mat och någon drink, köpt flera isglassar, ätit på subway osvosv. Det har hänt så otroligt mycket den här veckan. 

Igår var jag en sväng till Åminne, ungefär någon minut, inte så länge, sedan for vi in till stan och där spenderade jag resten av kvällen med Emma på O'malleys. Har arbete hela helgen så ska just sticka iväg. Har kvällsskift nu 3 dagar irad, ett morgon skift, ledig på tisdag, arbete onsdag, torsdag och SEDAN, på fredag bär det av till Helsingfors på madafackin Summersound!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar