tisdag, augusti 26, 2014

 Den här veckan har varit lite stressig, jag har varit jobbigt långsam på morgnarna och stressat igenom hela morgonen. Men sen senare märkt att jag suttit allt för tidigt i min bil på skolparkeringen. Jag stressar för mycket i onödan!
Jag har även mumsat i mig lite godsaker eftersom jag haft några släktingar på besök som firat mig på min 18-års dag som ungefär var för 3 månader sedan!

 Jag har umgåtts lite med min kusin. Pratat ikapp lite och förföljt mopeder.
Sen har jag också varit allmänt irriterad och trött på skolan. redan.. Vi har så otroligt mycket skolarbeten, lärdomsprovet har redan börjat, tenter prickas in, jag har böcker som ska till biblioteket dit jag aldrig kommer mig, får för mycket information om dagarna för att det ska hållas i huvudet och har allt för lite tid till allt för mycket.

Idag har jag varit in till stan en sväng med Sara och Linn för att planera ett stort steg i mitt liv. Annars har jag också varit till GW på en kaffe och smögge med Emma som jag inte träffat på rätt så länge.

Idag hade jag planer på att gå ut en sväng, men det regnar. It's not meant to be.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar