torsdag, september 18, 2014

Har inte riktigt haft tid för bloggen, har mest flugit och flängt runt i Österbotten. Festat till det lite på helgerna, haft filmkvällar och umgåtts med kompisar. Haft minisleepover, gjort mat och sånt där roligt. Har haft tre tenter den här veckan i skolan. Onsdag, torsdag och fredag. Så det har varit lite stressigt. Har inte varit hemma så mycket förutom då jag bytte parkeringsljus åt mamma på hennes bil och fammo, faffa och mommo var hit på mat. 

Dagen jag tog Hepatit A&B sprutan låg jag också hemma, total deckad. Det sägs ju att sprutorna kan dra fram sånt inom dig, så troligen har jag rätt att skylla på den. Bara två kvar då. Det är ju inte direkt något jag ser fram emot. Jag mätte upp, nålen var lika lång som mitt lillfinger och hela nålen tyngde in i min arm, det var en intra muskulär spruta.

Jag har även ätit något så jag fått en allergisk reaktion. Vilket är helt jävla awesome. Utslag i armveck, på händerna, runt munnen och mitt vänstra öga är sjukt. Vaknade flera gånger inatt av att jag kliade dem, det ni! Det är inte roligt. Sov i Sunnanvik så hade inte riktigt tillgång till alla mina utskrift salvor jag pantar på hemma. Så nu har jag smort in mig som fan och även kastat in en lite tablett kallad Histec. Det ordnar väl upp sig så småningom. Men nu ska jag göra något vettigt. Städa rummet och byta lakan kanske..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar