onsdag, november 12, 2014

Fick sluta tidigare idag, runt 13:15, Var meningen att vi skulle få klartecken att åka hem först 16:00, så det var ju riktigt jävla awesome! Dock kommer vi troligen vara tvungna att ta ikapp allt vi missat.

Vet inte vad jag ska berätta. Vissa dagar är väldigt innehållsrika andra är inte. Jag har rätt så fullt upp med skoluppgifter. Den här veckan är några studiebesök inplanerade följt av Know How mässan samt fullföljelse av den praktiska delen i vårat lärdomsprov. Sedan är det konstutstlällnings besök som ska göras, tenter ska det läsas till och grupparbeten ska avslutas!

Förra veckan var vi också på studiebesök, Ropanäs, en mottagning i Jakobstad och Lagmansgården. Ja jag vet, det är mycket skolpladder här nu just! Men det känns som att det är det ända jag håller på med, samt pendlar mellan hemmet och Sunnanvik några gånger i veckan. 

Det är trots allt mitt sista år i skolan nu, så det händer mycket. Nu ska jag dessutom bestämma om jag vill studera vidare eller inte! Alla treors ångest antar jag... Många kan troligen relatera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar