fredag, november 07, 2014

Länge sen sist. Jag vet.. 
Idag har jag i alla fall deltagit i lite undervisning. Kvart över 8 samlades klassen vid Roparnäs på ett studiebesök. De berättade om deras verksamhet, lite historia och framtid. Skulle ljuga om jag säger att det inte var intressant, för det var det ju! Det är ju något sånt här jag vill arbeta med. Men jag skulle även ljuga om jag sa att det inte var långtråkigt. Det var så mycket information.. I alla fall kom jag hem runt 10 eftersom vi inte har några andra lektioner idag. 

Jag har städat rummet lite, ska väl gå ut efter posten snart och senare göra lite mat då jag känner att tiden är inne. Annars så fortsätter dagarna som vanligt. Har väldigt fullt upp med skolarbeten nu just. Jag har även glömt att berätta att jag fått jobb som vikarie också. Så det är ju ganska roligt, jag trivs. 

Ikväll ska jag, Emma, Linn och Siiri träffas för att bara umgås och för att planera ett vattengymnastiks pass vi ska dra nästa måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar