söndag, december 14, 2014

Detta veckoslut har jag hunnit med otroligt mycket. Även fast jag tjatat om att jag varit uber stressad de här senaste dagarna och att jag inte har lust att göra nåt, har jag inte känt mig ett dugg stressad fast jag gjort allt jag gjort.


I torsdags lyckades jag genomföra en date. Med mig själv. Efter det körde jag iväg mot Solf och hämtade upp Isabelle, vi vinglade runt i flera timmar tills vi till sist åkte till Filip för att kolla in hans nya lya. Efter det dumpade jag Isabelle och for mot Sunnanvik, där jag låg vid Linn en stund. Efter att vi degat i sisådär en halv timme köpte vi en massa chips och for till Emmas där vi satt hela kvällen, såg 2 filmer och bara tog det lugnt. + att jag fick ett jobb erbjudande med några skift!

I fredags umgicks jag med Isabelle. Vi var in till stan och åt på Amarillo, efter det var vi till Filips garage en stund, träffade Johan som jag inte sett på 20 år! Sedan satt vi vid Isabelles en stund och kom på en spontan idé.


Isabelle hade nämligen en fribiljett till Ollis för två personer. Så där hittades vi hela kvällen. Dock var jag duktig och beställde endast alkoholfria drinkar eftersom jag lovat mig själv att inte dricka en slurp alkohol ända tills Linn fyller och vi ska fira henne! + att både jag och Isabelle körde den kvällen.

Igår arbetade jag kvällsskift. Efter det for jag till Karperö till Emmas, där Sara Linn och såklart Emma väntade på mig med hot dogar i högsta hugg då jag steg in genom dörren. Vi hade bestämt oss för att ha en brudkväll eftersom det var sjukt länge sedan vi hade det! Vi spelade Pärelabarin, drack glögg osvosv. Allt man brukar göra. Jag hade jätte roligt! Senare på natten skjutsade jag hem pappa och hans kompis från deras Bridge julfest!

Idag ska vi till fammos och faffas på kaffe eftersom min faster och kusin är hemma från Sverige. Annars har jag inte desto mer inplanerat för denna söndag.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar