torsdag, juni 11, 2015

Mera, mera, mera, bara kommer mera examensbilder. Men det var roligt, fina minnen.

Men jag har nog andra bilder också! Här är några från då vi firade min födelsedag, bilder på några presenter och några få finisar från Stockholmskryssningen. Den sista bilden föreställer mig och min moster som mer eller mindre ofrivilligt var tvungna att tömma avföringen ur dasset vid vårt älskade skär igår. Någon ska är ju tvungen att tömma det, man kan ju lika bra ta saken i egna händer, so we did.

Sedan så ni vet är det en grymt fasthållande tradition att man ska klä sig så fult som möjligt på villan. I och med att man dessutom tömmer dasset ska denna tradition expanderas mer, mer, mer. Nu är jag kissnödig, hörs och syns då vi hörs och syns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar