måndag, januari 10, 2011

Dag 24- Favoritrecept
Dag 25- Vad kan man hitta i din väska?
Dag 26- Din favorittid på året.
Dag 27- Varför gör du denna 30-dagars utmaning?
Dag 28- En bild på dig från förra året, och en från iår. Hur har du förändrats sen dess?
Dag 29- Vad har du lärt dig denna månaden?
Dag 30- Din favoritlåt.


Nu gör jag hela den här helvetes listan. Orkkar inte med den längre.

Dag 24:
Vem fan bryr sig om ett recept ? Skiter jag i iallafall.

Dag 25:
Vilken väska ? Skolväskan?. Använder annars ingen väska, vem fan går runt och släpar på en väska då man kan använda fickor.. ?

Dag 26:
Vinter/Sommar. På vintern kan man skrinna. På sommaren kan man spela fotboll.

Dag 27:
Så att inte min blogg ska vara tråkig. Och för att ni som läser den ska lära känna mej bättre. Och för att jag vissa dagar inte alls vet vad jag ska skriva, så kan jag istället göra en ''dag''.

Dag 28:
Förra året var 2010. För 10 dagar sedan. Tror inte jag förändrats så mycket. Kan ladda upp en från 2009.




Två stycken är från 2009. En är från 2010. Och en är från 2011.

Yes, jag har haft rött hår.
Yes, jag såg dum ut.
Yes, jag ångrar det...

Och yes, jag tycker att jag förändrats skit mycket själv. Förr såg jag jävligt barnslig ut. Ser väl lite äldre ut nu tror jag ? Men det får väl ni avgöra själva.

Dag 29:
Denna månad har jag lärt mej.. ingenting. Ingenting nytt vad jag kommer på. Att jag har jävligt kort stubin ? Det visste jag från förr. Men idag är jag på jävligt dåligt humör. Datorn bara fittas. Jävlas. Tar snart livet av den.

Dag 30:
Min favorit låt. Vilken jävla fråga. Ingen fucking aning. Jag har redan skrivit det här. Då jag gjorde någon sorts ''lista'' med favorit låten av mina favorit band. Tadaaa, skriver inte igen. Ni får helt enkelt leta efter den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar