måndag, januari 10, 2011

Har ångest över mitt hår. Funderar på att klippa sidecut. Men vet inte om jag vågar. JAG VILL. Men jag är för klen. Vågar inte.. På grund av att jag aldrig förut haft såhär ''långt'' hår. Har alltid klippt av det just då det vuxit ut till axlarna, för då har jag tröttnat på det, och velat ha förändring. Tål inte om det är likadant hela tiden, jag måste ha förändring.

Men om jag klipper sidecut, åker typ halva håret bort. Nästan.. och jag kanske inte passar i det. Men om jag klipper det, lämnar jag kanske kvar lite hår, som jag har över på andra sidan av huvudet då jag har fram sidecuten, men då jag inte vill ha fram den, har jag håret att hänga över. Fan vad komplicerat.

Vet inte, har ingen aning. Tror nästan jag skiter i det. Annars kommer jag få en ångest attack. Då kommer jag ångra mej i typ 1 år, tills håret växt ut igen. Tänker inte slösa energi på något så litet som hår. Har aldrig egentligen brytt mej så mycket om håret. Fan får väl se ut hur det vill. Så länge det ser bra ut...

 

Simon Cruz har en sidecut, and I löööööööööööööv it. Skulle gärna ha hans hår, någon som är frivillig att raka av det, och sätta det på mitt huvud ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar