måndag, januari 10, 2011

Nu ska jag göra som många andra gjort. En lista över 2010. Bara för att jag är så uttråkad.
Here we go.
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
yes.
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Nej. Men hade bara ett.
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope ?
 
Dog någon som stod dig nära?
Nej.
 
Vilka länder besökte du?
Italien och Sverige tror jag. Kommer inte på några andra ???
 
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Inte vad jag kommer på.
 
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
14.11 och 29.5
 
Vad var din största framgång 2010?
Ingen aning
 
Största misstaget?
Vet faktist inte det heller.
 
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haft sjuka vrister typ hela året.
 
Bästa köpet?
Säkert alla skivor jag köpt.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Musik.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Yes, mycket.
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010?
Det är många. Så många att jag inte tänker räkna upp dem.
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare skulle jag säga.
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Varit ute med kompisar
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit inne hela sommaren och sett på fotbolls VM. Men what ever, VM kommer ju inte så ofta, så det är ju att passa på så länge det håller på.
 
Hur tillbringade du julen?
Jag var med hela släkten som vanligt.
 
Blev du kär i år?
Nej.
 
Favoritprogram på TV?
Spartacus, Legend of the seeker och Vampire Diaries.
 
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Yes. Eller hata är väl ett starkt ord... Men gillar inte direkt den personen.
 
Bästa boken du läste i år?
Nikki Sixx - The Heroin Diaries.
 
Största musikaliska upptäckten?
Bring me the horizon.
 
Något du önskade dig och fick?
Biljetter till Skid Row och Bullet for my Valentine. Made my year.
 
Något du önskade dig men inte fick?
Biljetter för att se Sebastian Bach. Förstörde mitt år.
 
Årets bästa film?
Den var svår. Har sett så jäkla många. Men kanske Harry Potter. Haha.
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Gick i skolan. Skolan hade inte slutat. Nej men, firade den bara med familjen, blev inget med kompisarna, för att alla hade inte tid på samma gång, så jag sket i det.
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Yes. Sebastian Bach.
 
Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Haha, den behöver vi inte ens tala om.
 
Vad fick dig att må bra?
Musik
 
Vilken kändis var du mest sugen på?
erm... Matt Tuck (a)
 
Vem saknade du?
Jaduu, ingen aning..
 
De bästa nya människorna du träffade?
Ingen aning..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar