lördag, mars 17, 2012

är forever alone och sitter och taggar för mej själv med en stulen lista från emmas spotify! 

Vaknade ganska tidigt idag, tjugo före 11, det var otroligt skönt då solen sken in genom fönstret. Steg upp och hoppade in i duschen direkt, efter det har jag städat och bara suttit och taggat lite, nu börjar jag bli rejält hungrig och funderar på att gå äta lite.

Ikväll drar jag till karperö på en föris och sedan till solf. Tror vi funderade på att fara ganska sent mot solf eftersom det brukar vara mer drag då. Samåker med amanda, julia, emmi, emma och lina! efter solf så hoppar jag in i bilen med emma lina och underbara tommy som är så snäll och skjutsar oss och så bär det av mot karperö där jag kommer spendera natten vid lina, sen efter det är det söndag med en massa ångest känslor eftersom skolan är nästa dag. usch fy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar