söndag, mars 18, 2012

härligt vårväder idag!
vaknade upp halv elva i linas säng och mådde som fina fisken, solen lyste där ute och humöret på topp, vi åt en massiv frukost och sedan klampade vi upp för trappan och bara låg och hade det trevligt i rummet, hörde på underbar musik och solade på balkongen, lyckad söndag om ni frågar mej!

nu ska jag bara ta det lugnt en stund, se lite på tv och slänga i mej lite godis, sen efter det ska jag till mommo och träffa några släktingar som är hemma från sverige och vara lite social med släkten. Och efter det funderar jag faktiskt på att dra mej en springtur i det fina vårvädret som äntligen kommit, ska se om jag lyckas, men har tänkt länge nu att jag faktiskt borde börja motionera och bli lite bättre i form. Önska mej lycka till. pff.. lär behövas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar