fredag, november 09, 2012

bilder från veckan. Hade praktiskt arbete idag, skit roligt. Fick en kamel igår, just för att Sebastian tyckte att lärdomen att rita kameler var viktigt, rullade och på i korridorer och trappor igår också. Någon dag, minns inte ens om det var den här veckan eller förra, men shit the same, så var vi ute och körde, var till malax en sväng och pissade i skogen, satt i ett garage och spanade på då karana fixade mopo-bilen, satt även på Maijas bakterass och tyckte vi var skit coola, skämt å sido, var väl inte första gången heller.

Nu sitter jag vid internatet i väntan på att pappa ska hämta mej så att jag äntligen får återvända till vackra Helsingby. Direkt jag kommer hem tänker jag hoppa i duschen, gud vad skönt det låter! Förlåt för dålig uppdatering denna vecka, har inte haft något att berätta, förlåt för att svaren på frågestunden inte är uppe än, men om ni har lite tur kanske jag knåpar ihop det idag och slänger in det sådär snyggt och hastigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar