lördag, november 10, 2012

umgicks med isabelle hela kvällen igår. Först försökte vi oss på vår nya tv som mamma och pappa köpt, kommer förmodligen bild på dinosaurien senare och så lekte vi lite med samsung galaxy tab2 kanske den hette minns inte riktigt. Men efter en stund fick vi tråkigt så vi for ut och körde, yrade och på i stan, kässäri och sån skit. Kom hem runt 12-1 tiden hoppade direkt i min svin sköna säng och somnade. Vaknade tidigt idag, runt kvart före 11. Ikväll blir det antagligen fest kan jag tänka mej, men har inte riktigt planerat in nånting. I alla fall funderar jag på om jag snabbt och lustigt ska göra en ny videoblogg där jag svarar på alla frågor, en som är kort och koncist. Så antaligen kommer den upp idag då jag aktiverat mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar