fredag, november 30, 2012

Plockade fram lite ljus och försökte få igång lite jul-feelis, funkade faktiskt, mycket juligare i rummet nu! men blev lite väl mycket ljus, får se, kanske jag kastar ut några innan kvällens slut.

superskönt att vara hemma igen, få sova i egen säng dessutom! börjar vara väldigt skoltrött nu, det skulle verkligen kunna börja nalkas jul och gå mot snöväder och jullov! idag kommer lina och emma hit, vet inte vad vi ska göra, kanske lite julmys? bakning, glöggdrickande och filmtittande? vet inte riktigt får se.

annars då? jo, hade tråkigt en dag på internatet så jag läste min blogg lite, vad jag gjorde för ett år sedan osv, mycket roligt att göra det ifall man har tråkigt någon dag, jag visste inte att jag var sådär lycklig i maj 2012 som jag verkar ha varit. Tyckte det var jätte roligt att läsa, var som att jag var en helt annan människa, jag var superglad, skrev på ett lyckligt sett och verkade vara en otroligt nöjd och glad tjej som tyckte att livet lekte!

nu mot mörkare tider brukar ju humöret sjunka och det är synd, men humöret har ju varit dystert nästan hela året tycker jag, så jag har planer på att rycka upp mej nu mot julen och nyår! kan säga ett tidigt nyårslöfte: jag ska bli en gladare och positivare människa! 

förresten, mitt ända nyårslöfte jag hade haft tills iår, eller jag hade två, ett var att sluta bita på naglarna. Jag är stolt över mej själv, jag klarade det! coolt säger jag bara. Det andra var väl att bli en bättre och snällare människa, haha vem vet kanske jag lyckades med det kanske jag inte gjorde? har ingen jävla aning själv faktiskt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar