söndag, december 02, 2012


blev upplockad och av kastad i malax vid banken med två snygga brudar. Satt vid banken med härliga människor, skratt och ''bitchslappar''.

 drog sedan vidare till ett annat ställe i malax på hemma fest där den som somnade fick ''stryk''. Tror inte han sovde så djupt längre efter att ha blivit misshandlad av Isabelle och Kim.

Hade en bra kväll och firade lilla jul på bästa möjliga sätt, med de människor jag tycker mest om! hoppas ni också hade en lika rolig lilla jul som jag hade. Fick också en lilla jul present av mamma, en ny parfym, CK one shock, och en bio fribiljett.

har också en liten överraskning åt er som läser min blogg, men den får ni ta en titt på senare orkar inte aktivera mej med det nu! sitter och hör på The Bridge of Kahzad Dum, The Lord Of The Rings och avnjuter en smörgås och oboy i nostalgi-exstas.

alla bilder är emmas instabilder som vanligt, börjar få dåligt samvete att jag stjäl dem av henne hela tiden, borde börja aktivera mej själv på instagram så jag kan ta egna, förlåt emma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar