fredag, december 07, 2012

attackerade wilma än en gång då hon sov med kameran.

idag har jag inte gjort mycket, sett på några filmer, inte bara en eller två, utan fler.. eftersom vi just skaffat netflix, exakt som spotify bara att det är filmer man ser och inte musik man lyssnar på. Idag har varit en riktigt lat hemmadag kan man säga.

igår var jag på två kalas, firade fammo, som faktiskt fyller idag, men firade henne igår istället och även mammas kusin jocke, åt mycket och blev sjukt mätt. Glömde nämna att fammo blir hela 79 år idag, grattis grattis till världens bästa fammo! senare mot kvällen var jag en sväng till kim. Var ute och körde en stund med kevin och isabelle också, rullade runt i malax, svängde in några minuter på en 'fest', sen tillbaks till kim där jag satt tills klockan blev 1 ungefär tror jag, sen hem. När jag väl kommit hem drack jag ett oboy glas och åt två rostade, haha, hungrig som jag var.

nu funderar jag faktiskt på att ta en tidig natt för en gångsskull. Imorgon tror jag det bär av mot något partyy men är inte riktigt säker, får se hur det blir med den saken.. nu när jag tänker efter tror jag faktiskt att jag ska söka upp någon bra film på netflix och nörda lite mer film innan jag går och lägger mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar