söndag, december 09, 2012

Igår gjorde jag faktiskt inte så jätte mycket på dagen, tog det mest lugnt och satt hemma, var en sväng in till stan med mamma handlade mat till kommande vecka och tog hem mat från dognai.

Senare mot kvällen blev jag upp hämtad där runt 11 tiden av kenneth som hade en del party-galna människor i bilen, isabelle, kevin och johan. Det bar av mot abc på hamburgare och sedan vidare mot petalax, bjurbäck lokal. Där satt vi några timmar. Jag höll på att få någon slagattack, gud så varmt det var där inne, bastun var i full gång så jag skyller på den. Fanns även en badtunna där, men ingen av oss var iallafall i den. Senare mot morgontimmarna bar det av tillbaks till malax, upp till pixne och sedan vidare till abc på en natt hamburgare. Kom hem där runt halv 6 tiden och hade en sjukt bra kväll med härliga männsikor. Tack.

Isabelles insta-bild. HAH, trodde ni det var min, nejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar