torsdag, januari 03, 2013

ska just gå sova, men tänkte jag kunde ge er något att läsa före!

idag har jag inte gjort mycket, nästan bara legat i sängen och sett på en film och några avsnitt av serien weeds som faktiskt är rätt bra. Har varit en för jävla tung dag idag, har märkt otroligt bra hur sjukt lite sömn jag har fått det här jullovet och att jag svängt dygnet på tvären. Steg upp 11 idag och trodde nästan att det skulle ta livet av mej.

Imorgon kommer jag att stiga upp runt 9 tiden och sedan styra kosan mot stan till en fysioterapeut. Mitt knä har ännu inte blivit bra efter den där underbara trafikolyckan. Har varit på två undersökningar till en privatläkare, båda tog 10min och kostade över 200e, har också varit på magnet röntgen och vanlig röntgen. De har inte hittat ett skit, så nu ska jag på fysioterapi 10 gånger. Om knät inte blir bra efter det kommer jag vara tvungen att öppna upp det så att de får se inuti knät vad det är för fel, kommer dessutom gå på kryckor 2 veckor efteråt och ha enorm smärta.

Igår gjorde jag inte mycket, duschade och var en sväng till kim, vi såg en skräckfilm och jag trodde jag skulle dö. Tackar gud att jag lever idag. Nejdå, men den var hemsk ja.

Tack för mej nu ska jag krypa ner i min allt för sköna säng och gå sova förrän klockan slagit halv 12. Har inte gått och lagt mej så här tidigt en ända gång på jullovet, känner mej stolt! gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar