söndag, januari 06, 2013

skit fin bild, har bildbrist.

fredag: först ut och körde med johan och pona i stan, motonet och en massa andra ställen. sedan hem. Satt hemma en stund, sen for jag och mamma in till stan igen för att hämta simons väska för att han kom hem från drakan och nu är det OHI ON för hans del. Efter att vi hämtat väskan från tågstation for vi till hemstrand efter isabelle. Mamma kastade av oss vid abc där vi hoppade in i bilen med johan, kevin och filip. Körde runt en stund, for filips på födelsedagsfest. For hem därifrån där runt 1 tiden med tobbe, nicke, jens och emmi. Kastade av emmi och skurrade sedan runt i stan överallt, var hemma runt halv5 tiden. (för att inte glömma att jag var på fysio-terapi och plågades på dan)

lördag: blev väckt av att mamma klockan 11 stampade in i rummet och ropade vi far om en kvart. Blev in skjutsad till stan av mamma och for på ansiktsbehandling som jag fått till julklapp, var skit skönt men samtidigt tog det för jävla sjukt, men rekommenderar att alla gör en sån! efter det gick jag på stan en stund sedan plockade mamma upp en allt för bitterfitta-lina för att kunna fungera ordentligt, kom hem tog en kaffe kopp och efter det minns jag inte vad jag gjorde. På kvällen bestämde jag med tobbe att han kommer efter mej, bilen kom fullpackad efter mej och jag blev skjutsad till kim. Satt där en stund, blev sedan upplockad av kevin, skjutsade två stycken till sundom, for senare efter isabelle till stan, cruisade i stan, frös i vintervädret, hade roligt i en lekpark och gjorde en massa busiga och roliga saker, for sedan mot malax på garagefest. Åkte därifrån rätt snabbt var väldigt tråkigt där. Cruisade runt på en parkering, isabelle rattade, skjutsade hem kim och sedan bar det av mot solf. Klockan var runt 1 tiden så jag ringde mamma och hon kom efter mej dit. Kollade ett weeds avsnitt då jag kom hem och sedan somnade jag.

idag: vaknade helt utvilad egentligen. Med wilma i famnen dessutom! har inte gjort mycket idag, mest kollat på weeds och drogat mej framför datorn.

Det här inlägget blev för jävla långt på grund av en orsak och ett namn. MIMOSA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar