söndag, april 07, 2013

gammal överansträngd gif.

igår var jag till emma som sagt, lina var också där. Var rätt så skönt med en lugn lördag. Åstadkom något världsberömt stort videoklipp. Skrattade, hade roligt, hade tråkigt, kollade bilder, halv sov, låg utdegade över hela sängen osv. Riktigt lat lördag med dom två bästa!

Idag vaknade jag upp i min nya stora säng, insåg att jag hade sovt helt jävla bra i min säng och att wilma hade sovt med mej ungefär hela natten och båda hade haft rum utan som helst problem som det brukar bli då wilma fettar ut sig överallt. 

Idag mår jag bra och från och med idag så ska jag börja med nya tankebanor! ska bli mer självständig och mer oberoende av att ha kontakt med folk hela tiden och börja ta det lugnt på helgarna utan dåligt samvete! men de ni, de kommer att bli svårt! 

måste bara meddela att jag inte är pank längre. Mamma hittade en 50lapp i min godisskål jag tydligen hade gömt. ''Om du sko jet opp heje naingang sko du kanski märk att du har pengar ger''. Var mammas kommentar eftersom det ligger en geisha platta där som hon velat ha hur länge som helst men aldrig fått lägga vantarna på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar