lördag, april 06, 2013

sitter och väntar på att emma ska höra av sig, sen styr jag näsan mot karperö hållet för att ta en lugn helg för en gångs skull! hejja mej, är nästan lite stolt över att jag inte fått min ''fyfan-det-är-helg-jag-gör-inget-döda-mej'' ångest. Idag ska jag ta det lugnt som sagt, försöka komma mej hem vid en passlig tidpunkt och bädda ner mej i min 120cms säng som jag lyckats köpa! lycka med en bekväm och stor säng.

kom dessutom på att jag nu har en passlig raggningsreplik som stämmer ifall jag får för mej att ragga på någon 40 åring; jag har just köpt en ny säng, vill du komma hem till mej och hjälpa mej att mjuka upp den? (eller eventuellt sova in den) moha, dålig humor så här på kvällkvisten!

nu ska jag dra på mej några jeans och sedan en annan tröja. Sedan ska jag, själv, mjuka upp min säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar