tisdag, maj 28, 2013

Sitter och tror att jag är viktigt då jag läser vad mina laktostabletter innehåller och förstår mej på så gott som allt. Vaknade rätt så sent idag i mitt nymöblerade rum. Ända viktiga jag gjort hittills idag är att jag har ätit frukost, druckit en kaffe kopp och gjort en ny lista på spotify. Det viktiga som jag planerat tills idag är; städa ur alla lådor och påsar som jag var efter till internatet igår. Mamma hade tydligen snattat Emmas påsar så ska leta fram några såna åt henne också! Syns mer senare. Eventuellt idag kanske? får se. 

Ska tillbaks till internatet idag också dessutom, drar inte med någon dator för de här få dagarna jag ska vara där så nu då jag tänker efter så kommer ja troligen inte blogga så mycket mer den här veckan. Om jag inte då förstås slänger in något senare ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar