söndag, juli 07, 2013

just ja...

..jag har ju en blogg jag också!

Emmas bild.

Det här var då ungefär min sista sommarlovs helg för det här sommarlovet. Imorgon börjar jag arbeta.

Har inte befunnit mej hemma denna helg över huvud taget! Redan på fredag klockan 3 bar det av mot Vassor till Emma där jag var en stund, sedan for vi på Maxmodans. Alla vet troligen hur det går till, så behöver väl inte berätta desto mer om det! Dansade lite mogendans, talade med roligt folk och sprang runt på parkeringen. 

På lördag vaknade jag upp i Vassor. Vi gjorde inget på hela dagen nästan, sov väl rätt så länge också dessutom! Senare mot kvällen åkte vi till Sara i Bertby, mötte upp dem och bytte bil. Sedan bar det av mot Vörå grillen för att äta lite, mitt första mål på dagen, runt 8-9 tiden. Smakade inte så gott så blev lite besviken. Efter att vi suttit vid grillen en stund med glada människor hoppade vi in i en buss som tog oss till Vörå dansen. Som jag sa tidigare, tror jag nog ni vet vad dans innebär. Dansade mogendans igen, var in några varv i discotältet och sprang i skogen. Runt 2 tiden hoppade vi på bussen tillbaks till vörå grillen, sprang till en pizzeria och åt nattmat. Kom till Saras runt 6 tiden på morgonen efter lite taxi problem. 

Idag vaknade jag runt 1-2 tiden och har suttit vid Saras och Jonas ända till 5-6 tiden då pappa kom efter mej. Vi gjorde inte så mycket, städade smått och pusslade lite. 

Har haft en sjukt rolig helg som jag har spenderat i norr! Hoppas på fler roliga helgar nu för att komplettera arbetsdagarna i veckorna. Nästa helg har jag väl planer på ett Åminne besök och kanske Faggen. Men jag vet inte, får se! Inga bilder har jag heller tagit, lev med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar