torsdag, juli 04, 2013

xxxxx

I förrgår var jag till Singsby en sväng, åt tårta, skrattade och bara talade. Senare mot kvällen for jag till abc en sväng med Mimosa, Patrik och Mara. Träffade även andra människor jag inte träffade på länge.

Igår uträttad jag inga stora saker heller vad jag minns. Såg någon film, fixade cykeln. Äntligen drog jag tummen ur röven och gick ner till garaget för att fixa bakhjulet.


Idag har jag gjort mat, sålt en cykel, hämtat posten med Tiito på axeln, sett lite smått på tv och varit allmänt konstig eftersom jag tillbringat dagen ensam hemma. 

Nu just ligger Tiito utslagen i sängen bredvid mej och jag hör på musik. Snart ska jag göra något vettigt. Snart alltså. Inte nu. Snart.

Sådär annars var jag tvungen att kasta in en bild på Legolas här, just för att jag fucking älskar honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar