måndag, juli 01, 2013

vah




På fredagen var jag en sväng till Filip, ''hjälpte'' till lite med att skruva hans bil och munhögg lite med Johan som även var där. Var ute och körde en stund och sedan kastade Filip hem mej.

På lördagen steg jag upp runt 11 och satte mej i bilen med mamma och pappa. De skulle till en villa i maxmo, så de tog med mej och släppte av mej vid Saras och Jonas. Där jag var hela dagen med Sara och gjorde en massa skit. Sedan på kvällen hoppade vi in i en taxi fullt med, för mej, okänt folk och sedan vidare mot Klacken. 

Såg Markoolio och Linda Bentgzing och ropade med i Markoolios låtar som ett freak. Hade en sjukt rolig kväll och njöt ända till halv 6 på morgonen då det äntligen tystnade i lägenheten och man kunde sova. Steg upp runt halv 10 tiden och senare mot 2 tiden hämtade mamma och pappa upp mej och sedan bar det av mot hemmet igen.

Den här veckan är min sista lediga vecka sedan börjar jag arbeta. Imorgon ska jag en sväng till Singsby för att hälsa på brudarna. Emmi fyller på lördag så vi ska fira henne lite. Annars ska jag väl inte göra så mycket av min sista lediga vecka, bara njuta.

Idag har jag bara klippt gräset och sett en film, minns inte vad den hette. Snart kommer Mimmo och Jeppe hit och sedan ska vi leka, klassen återförenad från lågstadiet. Förutom det faktum att de andra inte kunde komma. hahaha..

I helgen bär det dock av mot Maxmo dansen och Vörå dagarna/Faggen. Blev inget Toto för min del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar