torsdag, december 26, 2013

Dagens försenade julskit 24


24. Berätta om fem fina saker som hänt under den här decembermånaden

har inte riktigt haft tid att blogga, därför har jag varit lite trög. Berättar mer om min jul osv i nästa inlägg som kommer inom en snar framtid.

I alla fall:
1. Hade sista kombi dagen i hela mitt liv.
2. Firade lilla jul med Lina och Emma. Jag är inte lika mycket med dem på fritiden längre så det var superroligt att spendera lilla julen med dem och catcha up lite. Tror nog en liten saknad finns där inne någonstans.
3. Min älskade farmor fyllde 80 år. Så vi firade henne och hela tjocka släkten var samlad, flera kom hem från Sverige osv.
4. Börjat ta tag i saker och mognat till lite till en viss nivå.
5. Mitt knä har blivit starkare och jag jobbar på det ännu!

6. Jag har blivit lite mer positivare och gladare :)

Men nu hinner jag inte blogga mera, vi hörs och syns senare! Då får ni troligen se mina julklappar också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar