onsdag, december 11, 2013

Dagens julskit 11

11. Berätta om hur dina framtidsdrömmar ser ut.

Mina framtidsdrömmar som högst troligen går i uppfyllelse? Eller de som jag bara drömmer men aldrig kommer få uppleva?

Arbetsdrömmar: Psykolog har jag alltid velat bli.. Men jag vet inte längre. En sak som jag i alla fall ska ha gjort är att jag ska ha arbetat med mental- och missbrukarvård för det är något som intresserar mej så fruktansvärt! Men psykolog är nog en stor dröm, dock sägs det ju att psykologen själv blir psykiskt sjuk till slut på grund av för mycket lyssnande på människor som mår dåligt.

Dröm: En fruktansvärt stor dröm jag har är att jag någon gång i framtiden kommer jobba inom musikbranschen. Detta är dock något som jag redan vant mej själv vid att det inte kommer gå i uppfyllelse. Men jag har så jävla stor dragningskraft till allt om har med underbar musik att göra att det slutligen blev en dröm att jobba med vad som helst inom musikbranschen bara för att få resa runt och höra på bra musik dagarna i ända.

Andra drömmar: Andra drömmar som jag har är såna där små drömmar, ''saker att göra innan jag dör''. 
  • Jag ska ha sett Sebastian Bach live.
  • Hoppat fallskärm
  • Hoppat Bungy Jump
  • Parasailing
  • Rest någonstans utanför Europa
  • Skaffa en vän utanför Europa
  • Och såna där, ni vet vanliga saker hoppas på
  1. Få ett bra liv
  2. skaffa familj
  3. vara lycklig
  4. göra något jag tycker om
  5. osv
  6. osv
  7. osv.
Nu vet ni lite om mina drömmar, stora som små. Har många mer, men behöver väl inte dela med mej av exakt all här, eller hur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar