tisdag, december 10, 2013

Dagens julskit 8-10 + lite vardagsprat.

8. Berätta om ett av dina favoritplagg
Två snabba bilder på två av mina favorit tröjor. Har ingen aning om varför de här hör till mina favoriter, så ingen större förklaring får ni på det!

9. Berätta om en av dina favoritlåtar
Haha, döda mej. Jag har så många favoritlåtar. Men en som alltid kommer vara högst på listan är nog Skid Row's låt Youth Gone Wild, dels för att Skid Row bara är bäst och för att jag gillar texten.



10. Berätta om vad som finns i din väskan


Jag har inte så mycket saker i min väska som inte är skolrelaterat faktiskt. Har även varit ganska flitig på att städa upp i väska si som då så att det inte ska vara allt för mycket onödigt i den. Nu just har jag:

  • Halti vantar
  • Samhälls bok
  • Kombi-mapp
  • min kalender
  • penal
  • stabilopennor
  • hörlurar
  • läppomada
  • iphone-fingervantar
  • miniräknare
Nog för att ni troligen ser själva vad allt föreställer, men för er med dåliga ögon.

Passar på att även blogga lite vardag nu också! Nu just ligger jag och väntar på mat, efter det far jag ut en sväng med Fripper och Friblon. 

Igår var jag ute en sväng med mamma, via solf, vikby och abc, såg även en film Precious med mamma, jag tyckte inte den var bra så jag såg inte hela. Jag bäddade ner mej i säng rätt så tidigt, tror klockan just hade passerat 9 då jag tog det sjukt mogna valet att bädda ner mej för att jag kände mej så otroligt trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar