söndag, december 15, 2013

Dagens julskit 15

15. Berätta om en av dina favoritböcker
Läste boken för några år sedan, funderar ta upp läsandet av den igen och läsa den för en andra gång bara för att jag tyckte den var så jävla bra. Det var första boken på flera år som jag då läste. 

Jag läser inte så mycket. Men den här boken läste jag ut på några dagar. Jag vet inte vad som gjorde att jag fastnade, kanske för att Nikki Sixx är en av mina största idoler och att jag fullständigt avgudar honom, men även för att boken var så jävla intressant och roligt skriven.

Vissa kanske nu redan vet vilken bok det är. Nikki Sixx - The Heroin Diaries, spillror ur ett rockstjärneliv

Den här boken gjorde även så att jag började läsa böcker igen. Det var den första boken som tagit plats i mitt rum på länge, nu just befinner sig 7 böcker sig i mitt rum. Alla är dock självbiografier på rockstjärnor dock. (En är faktiskt inte det kom jag på nu, för det är en av Eminems böcker)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar