måndag, december 16, 2013

suddddd

Är så in i att hinna med att uppdatera min julskits lista att jag totalt glömmer bort att uppdatera er om ni jäfla vardag!

Denna helg har jag tagit det otroligt lugnt. Har mest vilat upp mej eftersom jag har haft en förkylning på gång. Måste väl berätta att det var ett smart drag från min sida, nu är jag frisk. Nästa tag nästa helg!

Men i alla fall på fredag var vi ut och slö körde jag malin och emma. Vi var in via en lägenhet i stan, spelade lite xbox, formula och NHL. Sedan hoppade två karar på med oss, körde omkring en stund och kasta sedan av dem vi Leipätehdas.

Lördag var jag som sagt hemma. Var till Malax en sväng faktiskt. Var på lite försäljaruppdrag, vi sålde vår snöskoter, var en sväng via nya Smarket och var allmänt flåto. Var även in via stan en sväng, men inga stora saker.

Förra veckan gjorde jag inte så mycket, chillade runt i skolan de dagar jag hade lektioner, var in till stan en sväng för att bränna upp lite pengar på några julklappar. Var även på min veckliga fysioterapi. Är veckliga ett riktigt ord? I alla fall borde det vara det, jag menar det är ju ett fullt förståeligt ord.

Igår gjorde jag inte ett förbannat skit, men hade magkramp hela dagen så orkade inte heller. Eller var in till stan efter Kotipizza, men inget annat.

Idag steg jag upp runt 11 tiden, klädde på mej, målade mej i ansiktet och sedan gjorde jag mat åt pappa åt mej. Sedan mot 1 tiden skjutsade han in mej till Gamla Stan så gick jag in, skrev ett samhällsprov, sedan hem. 

Nu har jag slö kollat en serie jag ägnade mycket tid åt förr.. Idag ska jag eventuellt på min gudmors kaffe eftersom hon fyller år, men andra planer har jag inte.

Jo nu är jag klar med min novell, hejdå, ha en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar