fredag, december 20, 2013

Dagens julskit 19-20

19. Berätta om en vän som bor långt borta
Tyyp alla mina släktingar i Sverige är väl mina vänner, är inte på skriv humör så fingrarna orkar inte flyga över tangenterna nu. 

20. Berätta om vad du önskar dej i julklapp
Önskar mej inte så väst mycket i år. Eller klart det finns en massvis med dyra saker, men jag brukar inte riktigt önska mej sådant eftersom jag anser det är lite oschysst att be om såna saker. Jag bryr mej egentligen inte så mycket vad jag får, bara det är saker jag kommer använda.

Men en riktig önskning är väl att få en bil och lov till tatuering. Men bilen tror jag nog ändå jag kommer vara nöjdare över ifall jag köper den själv, för då har jag ju uppnåt en sak som jag själv velat.


Syns och hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar