lördag, december 21, 2013

Dagens julskit 21

Trött, chipsätande, coladrickande, INTE snapp-spammande Lina bloggar, men bloggar motvilligt..

21. Berätta om någon som du älskar
Jag är ju inte direkt en kärleksfull människa som springer och sprider ut kärleksförklaringar till höger och vänster. Men eftersom det är den 21.12 idag och siffran 21 är tillängnad någon av mitt eget blod så ger jag denna kärleksförklaring åt honom. Dagens julskit nummer 21 faller alltså på the one and only, min storebror Simon.

Vi har haft våra ups and downs, men jag menar vem har inte haft det som syskon, finns vissa dagar då vi inte alls tål varandra och vissa dagar som vi faktiskt kan tala normalt med varandra. Som jag nämnt tidigare är han ju nu för tiden en svensk medborgare, han har tagit sitt pick och pack och flyttat dit för att studera. 

I alla fall fyller han 20 idag och jag tyckte han kunde få nummer 21's uppmärksamhet. Han är någon som troligen finns där i vått och torrt fast man egentligen inte märker det. Men som sagt, samma blod, samma krig, samma vinst och samma hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar