lördag, december 07, 2013

Dagens julskit 7

Berätta om dina favorit fotografier
Jäivlar vad svårt att välja bland alla bilder.


Behöver jag ens berätta varför det här är två av mina favoriter? Vill ni veta mer specifikt varför jag avgudar dem får ni bläddra bakåt i arkivet till Juni månad, kanske runt 5-6 har jag bloggat om det här tror jag.



Bild från Danmark. Sökte efter några från då vi var till Italien och var vi Garda Sjön, för där har jag några favoriter, men har fört över dem till vår externa hårdskiva, samma med alla andra bilder från olika resor.



Det här är nog en stor favorit. Vet inte hur förbaskat länge jag satt och försökte redigera in fågeln osv. Jag gillar den i alla fall.

Behöver jag ens berätta om varför jag tycker om den här.. Min bästa vän.































Jag har så mycket mer bilder jag skulle kunna visa, men jag tror det blir för mycket, får räcka för den här gången! Lite oturligt var det nog att alla resebilder befann sig någon annanstans, annars skulle ni fått se jätte fina bilder. höhö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar